poniedziałek, 9 lutego 2015

Telekamery 2015

Dziś po raz kolejny przyznano "TeleKamery" czyli jedne z najbardziej znanych nagród telewizyjnych w Polsce. Na ściance pozowała cala śmietanka polskiego show biznesu. Celebrytki w większości postawiły na nie zobowiązującą elegancję, co moim zdaniem średnio pasowało do takiej gali. Ja ososbiscie jestem fanką długich eleganckich powlóczystych sukni, bo jakby nie było jest to uroczysta gala, na szczęście kilka celbrytek staneło na wysokości zadania. 

Na początek przedstawiam trafione stylizacje, modowe wpadki zostawię na deser :)



Agnieszka Cegielska oczarowała mnie swoją prostą stylizacją. Jak widać niewiele trzeba żeby osiągnąć tak znakomity efekt. Klasa ! 




Agnieszka Dygant postawiła na maxi czerń. Sukienka cudowna, buty niekoniecznie. Ale całość sie obrania no i ten biust ;)


Agnieszka Sienkiewicz również wzachowawczej czerni, bardzo mi sie podoba chociaż barki wyglądaja bardzo masywnie.


Joanna Racewicz postawiła na modną ostatnio biel-pieknie lekko i z klasą. No i ta bransoletka - zazdroszczę !!!



Anna Popek postawiła na super modny w tym sezonie zestaw kolorystyczny.Jest lekko i elegancko, przeszkadza mi tylko ten lekko walący po oczach naszyjnik ale chyba mial pasować do torebki ;)



Kasia Glinka wyglądała zjawiskowo ! Taką suknie napewno załozyłaby niejedna hollywoodzka gwiazda na czerwony dywan !!! Jestem pod wrażeniem.



Mariola Bojarska Ferenc postawiła niby na luźny look ale bardzo w moim stylu i może nie jest super elegancko ale pasuje mi ta stylizacja i to bardzo ! Oj nosiłabym :D 



Aleksandra i Michał Żebrowscy wyglądali cudownie. Ta suknia leży obłędnie niby prosto ale wcale nie nudno ! ps. ah te dekolty :D



Grażyna Torbicka zawsze wygląda perfekcyjnie. Tym razem postawila na biel i wyglądała zjawiskowo ! Ta kobieta jest jak wino !!!! 



katarzyna Żak oczarowała mnie swoją stylizacją. Jest skromnie ale z klasą ! Poza tym ma cudowny makijaż i fryzurę. Stylizacja na 5+ !!! 



Tamara Arciuch i Bartek Kasprzykowski jak zwykle nie zawiedli. Tamara błyszczy ! Cudowna suknie i dodatki ! W Bartku uwiodła mnie marynarka w kolorze śliwki. Uwielbiam tą parę ! 




Na koniec para wzbudzająca przy każdym wyjściu kontrowersje. Monika wybiera coraz lepsze stylizacje. W tym sezonie welur jest bardzo modny. Monika w tej sukni wygląda bardzo ładnie tylko ta torebka mnie nie przekonuje...














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz