poniedziałek, 9 lutego 2015

Telekamery 2015 - gafy na dywaniku

Małgorzata Korzuchowska niestety mnie zawiodła, spodziewałam sie czegoś bardziej spektakularnego.
Ta sukienka jest po prostu słaba, kołnierzyk nie z tej parafii. Całość  zlewa sie z twarzą, grube rajstopy też do mnie nie przemawiają. Bieda ! 



Margaret zaszalala widzę tu inspirację Cher...Śliczna dziewczyna zamist sie ubrać to sie przebrała...dla mnie-masakra. Stylóweczka kompletnie nie pasuje do okazji, ja lubie  stylizacje "na bogato" ale tu jest przesada. 



Piękna Aldona Orman pomyliła imprezy albo przyszła prosto z wesela. Suknia w pieknym kolorze niestety makabryczna tkanina, fatalne drapowania-zgroza !!! 



Viganna Papina postawiła na retro look. Pewnie sukienka z drogą metką ale mnie nie przekonuje, jest przaśnie i wieje festynem.



Sylwia Gliwa równiez pomyliła imprezy. Wybaczcie ale ja taką stylizację zakładam na egzamin a nie na rozdanie Telekamer....Bida !!! 



Beata Tadla jako różowa landrynka wygląda tandetnie..i te ciężkie buciory...eh...czekam na lepszą stylizcję ! 



Halina Młynkowa zaskakująca suknia ale ja bym raczej urzyła tej tkaniny jako zasłonki do okna. 
Nie wiem co to jest to na szyi ale jest to słabe.



Ilona Wrońska również była na weselu....







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz