poniedziałek, 10 lutego 2014

NEW YORK FASHION WEEK POKAZY DZIEŃ 3

   Witam Was :)
 Z jednodniową obsuwą postaram się streścić najlepsze pokazy z soboty i niedzieli, a na wybiegach sporo się działo. Kolejne dni i coraz lepsi projektanci pokazują swoje kolekcję, to trzeba zobaczyć :)

   Jako pierwszy w sobotę wystartował Ruffian. Kolekcja cudowna ! Tkaniny bajeczne ! Oversizowe katany i rozkloszowane spódnice i sukienki podbiły moje serce ! Ruffian przedstawił mocną i spójna kolekcje, pełną oversizowych gór, żakardów, taft oraz bufiastych rekawów. Ja jestem na TAK przede wszystkim przez nadruki !
Kolorystyka : limonka, bordo, czerń, biel, gołębia szarość
Tkaniny: żakard, tafta, satyna,
Motywy: kwiaty, pionowe pasy
Dodatki: cekiny, kryzy, kolorowe rajstopy

LINK DO POKAZU  









   Następnie można było zobaczyć pokaz kolekcji Lacoste. Ja się niestety zawiodłam. Może dlatego że nie lubię oversizowych swetrów i płaszczy. Jeżeli o swetry chodzi to nie dość że wielkie to jeszcze te wzory....prosto z lat 90tych. Jednym słowem bieda na wybiegu...ja będę wierna koszulce polo od Lacoste.
Kolorystyka: bordo, granat, czarny, szary, mięta, pudrowy beż
Tkaniny: wełna, dzianiny, satyna
Motywy: kratka, romby, poprzeczne pasy, 
Krój: oversize










Trzeci pokaz to kolekcja Jill Stuart. Piękna, elegancka i przede wszystkim kobieca kolekcja bardzo w moim stylu i zapewne w stylu wielu z nas :) Piękne tkaniny, proste sprawdzone kroje wzbogacone cekinami i wycinankami :) JA TO KUPUJE :) 
Kolorystyka: biel, czerń, bordo, granat, beż
Tkaniny: wełna, welur, skóra, żorżeta, futro
Motywy: kwiaty, grochy.
Dodatki: wycinanki, cekiny
Krój: dopasowane ołówkowe spódnice, rozkloszowane poszerzające biodra sukienki












   Następnie odbył się pokaz Son Jung Wan, która łączyła futra z satyną. Kroje już były wielokrotnie, futer prawdziwych nie lubię, niektóre sukienki (pierwsza sylwetka) fatalnie uszyte...Nie wiem kto ta Panią zaprosił na FW ale to był niewypał. 
Kolorystyka: brąz, czerń, granat, kobalt, bordo, złoto, fiolet, srebro, biel
Tkaniny: futra, satyna, wełna, cerata
Dodatki: futro, cekiny



Kolejnym projektantem pokazującym swoje umiejętności dizajnerskie był Koonhor. Kolekcja przesycona skórą, Bardzo klasyczna, poprawna ale zwykła. 
Kolorystyka: czern, granat, szary, biel, oliwka
Materiały: skóra, wełna, koronki, dzianina, żakard


Moim projektantem dnia był Herve Leger By Max Azria. Piękna elegancka kolekcja na wysokim poziomie godnym FW. Cudowne dopasowane sukienki wzbogacone ozdobnymi stelażami, gorsetami, piórami, cekinami, frędzlami. Jest bogato, kobieco, seksownie ! UWIELBIAM ! 
Kolorystyka: czerń, pomarańcz, szary, pudrowy bez, granat, biel, srebro, złoto
Kroje: dopasowane, asymetria, falbaniaste doły 
Tkaniny: futro, dzianina, skóra
Dodatki: cekiny, pióra, frędzle, kryształki











   Myślałam że Herve będzie moim ulubieńcem dnia ! Niestety pobiła go Mara Hoffman. Kupiła mnie całą wzorami i dodatkami !!! Kolory i wzory są mega pozytywne, kroje ponadczasowe. Wyczuwam inspiracje indyjskie i arabskie. Nie jestem nawet w stanie powiedzieć co mi się podoba najbardziej bo podoba mi się dosłownie wszystko ! 
Kolorystyka: czerń, biel, szary, złoto, kobalt, amarant, pomarańcz
Kroje: zwiewne maxi, oversizowe bluzy i blezery, bufiaste rękawy 
Tkaniny: dzianiny, jedwabie











reszta pokazów :
ADEAM - LINK
IVAN AGUILAR - LINK
MONIQUE LHUILLIER - LINK 
ASIA FASHION COLLECTION - LINK 
VENEXIANA - LINK 














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz